Interim menedzsment

Ki az interim menedzser?

Kiegészítő vezetői erőforrás határozott időre vagy konkrét feladatra.

Miben segít az interim menedzser?

  • Rendkívüli, váratlan helyzetben gazdaságos és hatékony megoldás.
  • Erőforrást és szaktudást biztosít, amikor egy adott feladatot rövid határidőn belül kell megoldani.
  • Speciális menedzsment tapasztalatot hoz.
  • Tapasztalt vezetőként minimálisra csökkenti a kockázatokat.

Interim_menedzsment

25+ éves vezetői tapasztalattal gyorsan kézbe vesszük a dolgokat, és megbízható megoldásokkal végig visszük a folyamatot a kitűzött célok eléréséig.

Amiben támogatni tudjuk Önt!

  • Új tevékenység, üzletágindítás.
  • Új működési, szervezeti modell bevezetés.
  • Hatékonyság növelést célzó folyamat átvilágítás.
  • Reorganizáció.
  • Válságmenedzsment.
  • Szervezetfejlesztési, átalakulási, finanszírozási, pályázati, ICT és tanácsadási projektvezetés.
  • Ügyvezetés átmeneti időszakban.

Miért előnyös az interim menedzser alkalmazása?

  • Ön gyors megoldáshoz jut.
  • Költséghatékony.
  • Az interim menedzser speciális szaktudása által maradandó értéket teremt.
  • Az interim menedzser betanulási ideje minimális.
  • Annyi ideig marad, amennyi a feladat megvalósításához szükséges
  • Nincs munkajogi vonatkozása.

KÉRJEN VISSZAHÍVÁST!

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
This site is registered on wpml.org as a development site.